چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

بی حوصلم

10 یا 12 روزی بیشتر نیس تعطیلاتم شروع شده اما حیرونم.... سرگردونم....

نمی دونم منتظر چی هستم ولی همش انگار منتظر یه چیزی هستم ....

دلم واسه یه نفر خیلی تنگ شده....

اما ای کاش این دلتنگی از بین بره...چون می دونم سرانجامی نداره...

.

.

.

تنها چیزی که بهم آرامش میده گوش دادن به آهنگ هفته عشق (بنیامینه )

خدایا یا یا یا یا یا یا یا یا یا ...

منو از این سردرگمی نجات بده....

اولین سال دانشجویی

بالاخره درس و دانشگاه تموم شد و تا یه سه ماهی در خدمتیم..... 

بعد عید اتفاقات زیادی واسم افتاد و باعث شد عده زیادی که واقعا بهشون اعتماد داشتم نظرم در موردشون عوض شه... 

شب و روزای خوب و بد زیادی داشتم... 

امتحانام هم به خاطر انتخابات جلو افتاده بود 

از امتحان دوم به بعد یه سری اتفاقات خاص افتاد که واقعا به خاطرشون به هم ریخته بودم.... 

خلاصه هرچی بود به خیر و خوشی تموم شد ولی به اندازه ۱۰ سال به تجربیاتم اضافه شد... 

روز آخر که مشغول جمع کردن وسیله هام بودم بغض گلومو گرفته بود 

همه اراذل اتاق از اینکه می خوایم سه ماه از هم دور باشیم ناراحت بودن 

روز ۵شنبه هم مامان و بابام اومدن دنبالم و راهی خونه شدم.... 

این یه سال اول دانشجویی زودتر از انچه که فکرشو بکنم زود تموم شد... 

دلم واسه همه روزهای سال اول دانشجوییم تنگ میشه...